Re: systemowa dla w7 - jak duża?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 22 Apr 2011 - 18:42:39 MET DST

Dnia Fri, 22 Apr 2011 15:20:41 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

> In news:hm89gr8odzeo$.dlg@kwinto.prv,
> *Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> typed:

> Stanowczo za dużo, u mnie dokładnie od listopada 2009 r. zajęte mam ~38 GB z
> 100 GB zostawionych.

Odważne stwierdzenie. Przecież obaj mamy całkiem inną ilość danych
zapisanych w Users, używamy innych programów... W ten sposób, jak to
usiłujesz zrobić bazując na zajętości c:, nie da się porównać ze sobą
dwóch różnych systemów.

Ja podałem swój przypadek po to, aby uświadomić autorowi wątku, że
jeżeli jego profil pracy z komputerem jest zbliżony do mojego - to niech
przeznaczy więcej miejsca na C:, niż sugerują to inni dyskutanci. Bo
powiększanie partycji przy braku miejsca za nią bywa niezwykle
kłopotliwe.
Teraz może już świadomie dokonać wyboru.

> Inne zdanie miałeś przy systemie Vista, a jak wiemy jest ona bardziej
> pojemnożerna.
> http://groups.google.com/group/pl.comp.os.ms-windows.vista/browse_thread/thread/e15dde26d64e16a6/a2b1e117dc3a2f5?hl=pl&q=winsxs+mi+zachorowa%C5%82o...

Hmm a w którym miejscu tej dyskusji miałem inne zdanie i na temat czego?

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/