Re: systemowa dla w7 - jak duża?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 22 Apr 2011 - 15:20:41 MET DST

In news:hm89gr8odzeo$.dlg@kwinto.prv,
*Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> typed:

> 100 GB, z czego po ponad roku wolnych jest 30 GB. Nie przechowuję na C:
> instalek, ISO, mp3, filmów, virtualek, ani nie gram.

Stanowczo za dużo, u mnie dokładnie od listopada 2009 r. zajęte mam ~38 GB z
100 GB zostawionych.
Inne zdanie miałeś przy systemie Vista, a jak wiemy jest ona bardziej
pojemnożerna.
http://groups.google.com/group/pl.comp.os.ms-windows.vista/browse_thread/thread/e15dde26d64e16a6/a2b1e117dc3a2f5?hl=pl&q=winsxs+mi+zachorowa%C5%82o...

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx