Re: Kodeki

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 09:25:28 MET DST

Dnia Mon, 18 Apr 2011 20:52:42 +0200, UK napisał(a):

> Bardzo dziękuję.
>
> Sprawa wygląda tak. Na XP się nie udało, bo po zainstalowaniu tego
> programu konieczne jest jeszcze zainstalowanie .NET Framework 4
> Client, a to się nie udaje z powodu braku wystarczającej ilości miejsca
> na partycji C:.
> W tej chwili na C: mam system i programy, przy których instalacji
> nie można wybrać gdzie je zainstalować. Pozostałe (Program Files)
> programy mam na innej partycji.
> Czeka mnie przeinstalowanie systemu i założenie dużej partycji C:,
> tak by mieścił się tam i system i programy, ale teraz nie mam na to
> [...]

Możesz to obejść inaczej. Ściągasz i instalujesz
http://schinagl.priv.at/nt/hardlinkshellext/hardlinkshellext.html. Następnie
przenosisz katalog z jakimś zajmującym sporo miejsca na dysku C: programem z
folderu "Program Files" na drugą partycję, klikasz jego przeniesiony folder
prawym przyciskiem myszy i wybierasz opcję "Pick Link Source". Otwierasz
katalog "C:\Program Files", klikasz prawym przyciskiem myszy gdzieś na jego
obszarze i wybierasz opchę "Drop as - Junction". Sprawdzasz czy program się
uruchamia. :D

> Jednak udała się instalacja tego programu pod Vistą na laptopie.
> W tej chwili przesyłam ten film .MKV na laptopa (trochę to potrwa)
> i zobaczę.
> Jeśli się nie uda, to zabiorę ten film jutro na inny komputer i powinno
> pójść. Jeśli tak, to zapiszę go od razu na płytkę.
>
> Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam

Miłego używania. :D

[ Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne.  ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]