Re: Kodeki

Autor: UK <>
Data: Mon 18 Apr 2011 - 20:52:42 MET DST

> Wiem. :) Sprawdź na przykład Freemake Video Conwerter -
> http://www.freemake.com/free_video_converter/. Darmowy, a dodatkowo (jeżeli
> masz kartę graficzną na układzie NVIDII) potrafi zaprząc do pracy GPU.

Bardzo dziękuję.

Sprawa wygląda tak. Na XP się nie udało, bo po zainstalowaniu tego
programu konieczne jest jeszcze zainstalowanie .NET Framework 4
Client, a to się nie udaje z powodu braku wystarczającej ilości miejsca
na partycji C:.
W tej chwili na C: mam system i programy, przy których instalacji
nie można wybrać gdzie je zainstalować. Pozostałe (Program Files)
programy mam na innej partycji.
Czeka mnie przeinstalowanie systemu i założenie dużej partycji C:,
tak by mieścił się tam i system i programy, ale teraz nie mam na to
czasu.
Jednak udała się instalacja tego programu pod Vistą na laptopie.
W tej chwili przesyłam ten film .MKV na laptopa (trochę to potrwa)
i zobaczę.
Jeśli się nie uda, to zabiorę ten film jutro na inny komputer i powinno
pójść. Jeśli tak, to zapiszę go od razu na płytkę.

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
UK