Re: Blokada uruchamiania javacpl.exe i aplikacji Java

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 11 Apr 2011 - 18:46:07 MET DST

Dnia Mon, 11 Apr 2011 16:18:03 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

> In news:1ankn5tssmk6l$.dlg@kwinto.prv,
> *Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> typed:

> To są ustawienia dla czcionki ClearType.
> http://www.liutilities.com/products/registrybooster/tweaklibrary/tweaks/10535/
> U mnie ta wartość jest ustawiona na "FontSmoothingGamma"=dword:000004b0
> (dzies.1200) i wszystko działa wraz z javą itp.
> Co ciekawsze, zmieniłem (dla testu) "FontSmoothingGamma"=dword:00000320 i
> java itp. działają, również po restarcie.
> Piszę to z czystej ciekawosci, że u Ciebie nie działa, a u mnie na dwóch
> kompach jest ok.

Faktycznie ciekawa sprawa, tym bardziej że problem ten jest jak się
okazuje znany, i nawet został zgłoszony jako bug do Sun-a i Citrix-a:
http://support.citrix.com/article/CTX123188
http://bugs.sun.com/bugdatabase/view_bug.do?bug_id=6877831
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:MMKMxj-uH2sJ:bugs.sun.com/bugdatabase/view_bug.do

--