Re: [XP] wyciągnięcie klucza z systemu

Autor: Andrzej Kuća <protumba.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 04 Apr 2011 - 17:18:30 MET DST

Piotr Krzyżański <piciu@it-faq.pl> napisał(a):

> Tak, z rejestru - potrzebujesz tylko pliki rejestru z uszkodzonego systemu.
> Poszukaj XPKeyDecrypt
> http://tnij.org/k743
>
> Piciu

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi, zwłaszcza za program ProduKey - wspaniałe
narzędzie! System nie uruchamiał się w ogóle (ani tryb awaryjny, ani ostatnia
znana konfiguracja). Pomogło wystartowanie z Ubuntu livecd (tutaj bez problemu
widział dysk i pliki, natomiast uruchamiany z płyty z windowsa (z opcją R) np.
polecenie dir pokazywało błędy, nie widziało w ogóle partycji. Za pomocą
Ubuntu skopiowałem pliki rejestru (poinstalacyjne z katalogu Windows
windows\repair), potem uruchomiłem na innym komputerze ProduKey i wskazałem
plik software z tej kopii - odczytał bezbłędnie. System już po instalacji i
aktywacji.
Dziękuję i pozdrawiam.