Re: Najnowszy Outlook Express pod Windows 7 - masakra

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 19:56:25 MET DST

Marcin N wrote:

>Użytkownik "Piotr Palusiński" napisał w wiadomości grup
>In news:imvb73$dmf$1@news.onet.pl,
>*Marcin N* <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> typed:
>https://groups.google.com/group/microsoft.public.pl.windows/msg/d4d098c2b781871d?hl=pl
>To już Ci Grześ wytłumaczył ;-)

>Powiedz mi, czym się kierował MS. Skąd pomysł, żeby to skasować?

To proste. Ktoś tam w Microsofcie uznał, że nntp to przeżytek i że nie
będą już tego sposobu komunikacji w internecie wspierać. A nawet wręcz
będą zniechęcać swoich klientów do pisania na grupy news, w zamian za
to kierując ich na fora "webowe". Może się to komuś nie podobać - i jak
widać ie podoba się :) ale tak jest. I póki co nie zanosi się na zmianę
tego trendu, polityki czy jako nazwać.
Windows (Live) Mail to kawałek mnie lub bardziej przyzwoitego softu do
korespondencji mailowej (i to najlepiej w formacie html) i niewiele
więcej poza tym. i jest przeznaczony dla ludzi, którzy niewiele więcej
od tego programu oczekują.

--
Pozdrawiam,
Tomasz Zenger