Re: Najnowszy Outlook Express pod Windows 7 - masakra

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 19:09:12 MET DST

U¿ytkownik "Piotr Palusiñski" napisa³ w wiadomo¶ci grup

In news:imvb73$dmf$1@news.onet.pl,
*Marcin N* <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> typed:

https://groups.google.com/group/microsoft.public.pl.windows/msg/d4d098c2b781871d?hl=pl

> Czy MS zrobi³ to z premedytacj±, czy program pisali
> liceali¶ci?

To ju¿ Ci Grze¶ wyt³umaczy³ ;-)

Powiedz mi, czym siê kierowa³ MS. Sk±d pomys³, ¿eby to skasowaæ?