Re: półprzezroczystość okien w win 7

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 18:44:53 MET DST

Dnia 29-03-2011 o 16:51:18 Kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

> W jaki sposób prześwitywanie zawartości pięciu innych okien pod spodem
> ma pomóc skupić uwagę na otwartym, pozostanie pewnie zagadką
> marketingowców.

Dla mnie interface jest czytelniejszy. Jak to się dzieje? Hm, może okno
aktywne staje się tym sposobem bardziej wyróżnione. W ogóle okna stają się
bardziej widoczne i bardziej ze sobą współgrają i ze wszystkim dookoła,
tworząc naturalną przestrzeń. Dzięki przezroczystości, dla mnie i dla
mojego oka i przez to umysłu, jest w tym jakaś naturalność. W innym
przypadku okna to ramki i zwykła grafika, taka sama jakby pod spodem był
jakiś dokument w Corelu. Jest wybór :)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?