Re: półprzezroczystość okien w win 7

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 15:10:25 MET DST

Dnia 29-03-2011 o 10:47:47 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał(a):

> Jednak ciekawi mnie wasza opinia o półprzezroczystości okien, bo póki
> co, mnie ona raczej przeszkadza i jakoś nie mogę dopatrzeć się żadnego
> plusa tego rozwiązania. Paski tytułowe okien są mniej czytelne i ekran
> ogólnie sprawia wrażenie rozmytego

Ja nie czytam pasków tytułowych bo nic nie mam tam do przeczytania.
Korzyścią dla mnie jest to, przeciwnie do Twojego odczucia, że dzięki
przezroczystym i rozmytym paskom, ekran jest bardziej czytelny, lżejszy i
przestronniejszy. Poza tym dla mnie bardziej estetyczny.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?