półprzezroczystość okien w win 7

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 10:47:47 MET DST

Jako, że praktycznie ominął mnie etap Visty, na Win 7 przesiadłem się
właściwie z XP no i mimo, że nadal używam obu systemów, w sumie nie jest
źle, siódemka daje się ogarnąć i polubić :-).
Jednak ciekawi mnie wasza opinia o półprzezroczystości okien, bo póki
co, mnie ona raczej przeszkadza i jakoś nie mogę dopatrzeć się żadnego
plusa tego rozwiązania. Paski tytułowe okien są mniej czytelne i ekran
ogólnie sprawia wrażenie rozmytego...Korci mnie aby to wyłączyć, ale tak
już pewnie będzie odtąd we wszystkich systemach, więc może lepiej
przywyknąć? ;-)
Może jednak ma to rozwiązanie też jakieś plusy? Chętnie posłucham
różnych opinii. Wiem, że temat typu "kwestia gustu", ale przed 1.04 może
siÄ™ przyjmie :-)
S.