Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 11:42:55 MET DST

"Radosław Sokół" napisał:

> Użyteczną?

Jak dla mnie - użyteczną. To moja opinia, nie prawda objawiona.

> Jedną jej "użytecznością" można nazwać możliwość
> trzymania się starych przyzwyczajeń i pominięcia konieczności
> nauki nieco innego sposobu pracy.

Odwracając pytanie - w czym klasyczne Menu Start jest szkodliwe?
Przestają działać skrypty automatyzujące? Wirusy mają łatwiejszy dostęp?
Krowy przestają dawać mleko?

> Bo "klasyczne" menu Start nie jest w żaden sposób wygodniejsze.

Hmm, czemu użytkownicy gubią się, gdy proszę o prawoklik na "Mój komputer" i
wybranie opcji "Zarządzaj'? Przecież to takie wygodne z poziomu
glutożelkowego Menu Start ;->

> Całe szczęście, że AFAIK w Windows 7 całkowicie je usunięto.

Mowa jest o XP, gdzie na szczęście jest wybór.

Abstrahując od owego wartościowania, ponawiam pytanie o cel tej blokady.

JoteR