Re: IE9 - zacinajÄ…ca siÄ™ animacja

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pûbliçenëmy.pl>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 22:04:50 MET

Marek wrote:
> [...]

W opcjach karty? Zależy jakiej.

Tymczasem w zaawansowanych opcjach IE9 masz wajchę "użyj po staremu
programowego renderowania zamiast wspomaganego przez GPU" - może sprawdzić
co się będzie działo.

Bo tamte się jeszcze nie dorobiły przyśpieszania DirectX?

> Po drugie przerabiałem już temat przycinania się screensaavera kiedyś.
> Wszystko działało ok ale nie on. Sądziłem, że karta się nie wyrabia -
> nic bardziej błędnego. W nowoczesnych komputerach jest mnóstwo
> systemów oszczędzania energii - gdy je wyłączyłem, to screensaver
> zaczął płynnie pracować.

No więc właśnie. Albo sterownik zbyt mocno oszczędza, albo nie dostaje
prawidłowej informacji o zapotrzebowaniu, albo jakiś inny bug. Ja bym zaczął
od jego aktualizacji.