Re: IE9 - zacinajÄ…ca siÄ™ animacja

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 21:13:31 MET

Dnia Tue, 22 Mar 2011 20:28:06 +0100, Marek napisał(a):

> Być może. Jaki parametr przestawić, który jest odpowiedzialny za kłopoty z
> animacjami pod IE9 i tylko pod IE9?
>
> (Pod IE7, 8, FF, Chrome nie ma kłopotów)

P.S.
Pomyślałem sobie o jeszcze dwóch aspektach sprawy. Mianowicie jeśli byłaby
to kwestia GPU to raczej otwieranie kolejnych programów szkodziłoby a nie
pomagało. Po drugie oglądanie animiacji o dużym stopniu złożoności
(bardziej obciążających CPU) też powinno szkodzić a nie pomagać.

Po drugie przerabiałem już temat przycinania się screensaavera kiedyś.
Wszystko działało ok ale nie on. Sądziłem, że karta się nie wyrabia - nic
bardziej błędnego. W nowoczesnych komputerach jest mnóstwo systemów
oszczędzania energii - gdy je wyłączyłem, to screensaver zaczął płynnie
pracować.

Oczywiście nie przesądza to sprawy lecz wydaje mi się wysoce prawdopodobne,
że o to tu chodzi.