Re: Explorer 9! Uwaga!

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Sat 19 Mar 2011 - 10:50:15 MET

gajowy wrote:
> cos mnie pokusilo i zainstalowalem wczoraj te nowosc z MS ;(

U milionów osób działa od roku bez problemów.
Twój komputer jest zepsuty.

> Probowalem przywrocic system ale nie powiodlo sie to niestety, po 10
> minutach z napisem "trwa przygotowanie do przywracania systemu",
> zresetowalem komputer,

Nie było wyraźnie napisane, że masz nie wyłączać?
10 minut to nie jest aż tak skandalicznie długo dla tego typu operacji.

> no i mam to g... dalej

I będziesz miał jeszcze większe, na własne życzenie, jak będziesz resetował
komputer w trakcie przywracania systemu.

> Poradzcie jak to naprawic

Pewnie trzeba zacząć od wywalenia NODa.

> tzn odinstalowac IE9 i wrocic do IE8?

Panel sterowania -> Programy i fukcje - Zainstalowane aktualizacje

> Za rady o zainstalowanie innej przegladarki dziekuje, musze miec IE
> niestety.

To napraw komputer i zainstaluj IE9.