Explorer 9! Uwaga!

Autor: gajowy <gajowy-maupa-poczta.neostradat.pl>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 22:42:27 MET

Witam,

cos mnie pokusilo i zainstalowalem wczoraj te nowosc z MS ;(

no i mam o co prosilem, ale po kolei:

- system Windows 7 Home Premium/64 po wszystkich uaktualneniach

instalacja trwala koszmarnie dlugo, po zainstalowaniu system wstaje o wiele
dluzej, od pokazania sie ikonek i NOD'a mieli i mieli az wreszcie pojawia
sie gadzety. Tak ca 3-4 razy dluzej trwa ten okres niz wczesniej.

Ale to niestety nie konie,c sporo witryn ma problemy i nie dziala dobrze,
wiec trzeba je i tak uruchamiac w trybie zgodnosci np panel Banku BP PKO,
panel Libery Direct (akurat przedluzalem OC) itd... Wiec na cholere mi ta
nowosc?

A najgorsze na koniec; zamkniecie otwartej karty wyrzuca komunikat "Program
Internet Explorer przestal dzialac....Zamknij program" Wystarczy zamknac ten
komunikat i wszystko dalej dziala jakby nigdy nic, karta zostaje zamknieta.
Az do zamkniecia kolejnej karty lub zamkniecia calego Explorera, wtedy znowu
mamy ten komuniat! Bez jego zamkniecia Explorer sie zawiesi! Jest to nie do
wytrzymania.

Probowalem przywrocic system ale nie powiodlo sie to niestety, po 10
minutach z napisem "trwa przygotowanie do przywracania systemu",
zresetowalem komputer, no i mam to g... dalej

Poradzcie jak to naprawic tzn odinstalowac IE9 i wrocic do IE8?

Za rady o zainstalowanie innej przegladarki dziekuje, musze miec IE
niestety.

gajowy