Re: Kopia zapasowa Win7

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 16:25:23 MET

In news:ilv51p$ut7$1@news.onet.pl,
*Janusz* <janusz1930@onet.pl> typed:
> Czy jest możliwość zresetowania ustawień kopi zapasowej w Win7 HP?
> Mam zainstalowane trzy dyski fizyczne:
> 1)C:
> 2)D:, E:, F:
> 3) G:, H:
> Początkowo miałem zainstalowane niektóre programy na partycji F. Wykonując
> obraz systemu, kopia automatycznie wybierała C: i F co było zrozumiałe, bo
> dyski te były w jakiś sposób powiązane.
> Od pewnego czasu inaczej rozplanowałem położenie plików na dyskach. Pomimo
> zmian, kopia zapasowa tworzy obraz systemu po staremu (C, F). Mało tego,
> [...]

Aby zmienić ustawienia automatycznego tworzenia kopii zapasowej, kliknij,
aby otworzyć aplet Kopia zapasowa i przywracanie.
Kliknij przycisk Zmień ustawienia. Jeśli zostanie wyświetlony monit o hasło
administratora lub potwierdzenie, wpisz hasło lub potwierdź. Dalej juz z
górki.

-- 
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx