Kopia zapasowa Win7

Autor: Janusz <janusz1930_at_onet.pl>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 09:25:06 MET

Czy jest możliwość zresetowania ustawień kopi zapasowej w Win7 HP?
Mam zainstalowane trzy dyski fizyczne:
1)C:
2)D:, E:, F:
3) G:, H:
Początkowo miałem zainstalowane niektóre programy na partycji F. Wykonując
obraz systemu, kopia automatycznie wybierała C: i F co było zrozumiałe, bo
dyski te były w jakiś sposób powiązane.
Od pewnego czasu inaczej rozplanowałem położenie plików na dyskach. Pomimo
zmian, kopia zapasowa tworzy obraz systemu po staremu (C, F). Mało tego, nie
chce wykonać kopii na partycji D:, E: generując komunikat, że partycje
znajdują się na tym samym dysku co partycja F:, której kopia jest
wykonywana! W pliku pomocy wyczytałem tylko, że po pierwszym ustawieniu
"Kopia zapasowa" działa okresowo.
Nie wiem ile taki okres ma trwać, ale czy przy zmianie tego okresu, będą
uwzględniane wszystkie partycje prawidłowo?
Czy nie ma możliwości zresetowania ustawień, aby program "Kopia zapasowa"
skonfigurował się ponownie?

-- Pozdrawiam
Janusz