Re: ThinStuff alternatywa dla Windows Terminal Server?

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 14:08:34 MET

Monika Maliszewska wrote:

> Witam,
>
> Oto jest część odpowiedzi Producenta Thinstuff :
>
> However we've many customers even in public authorities or from well-
> known companies (Hewlett Packard, Sixt, BMW...) who are using
> Thinstuff after the have checked the legal situation.
> Uważam że, wymienione powyżej firmy są wystarczajaco poważne

Ale to nie jest odpowiedź na pytanie, pani Moniko.
HP sprawdziło zgodność z licencjonowaniem? I jaki był wynik?
Jak się ma Państwa oferta do zapisów EULA w Windows, które ściśle zabraniają
pracy w więcej jak jednej sesji równocześnie?
Jak się ma Państwa oferta do zapisów EULA w Windows Server, które bez zakupu
TS CALi zezwalają na tylko dwie sesje zdalne do celów wyłącznie
administracyjnych?