Re: ThinStuff alternatywa dla Windows Terminal Server?

Autor: Monika Maliszewska <moniamaliszewska_at_gmail.com>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 12:14:02 MET

On 15 Mar, 20:58, SkrypĂŤk < krypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:

> I co wamThinstuffpowiedział na temat zgodności z licencją Windows?

> Znaczy żaden poważny klient nie dał się nabrać

Witam,

Oto jest część odpowiedzi Producenta Thinstuff :

However we've many customers even in public authorities or from well-
known companies (Hewlett Packard, Sixt, BMW...) who are using
Thinstuff after the have checked the legal situation.
Uważam że, wymienione powyżej firmy są wystarczajaco poważne

Pozdrawiam,

Monika Maliszewska, www.star-net.waw.pl