Re: [win7] Czarne okna ;-)

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Thu 17 Mar 2011 - 13:02:42 MET

Użytkownik "Norbert" napisał:

> Tylko po co ja to tlumacze komus, kto czarny kolor systemu kojarzy z
awansem
> spolecznym :/

W otaczającym nas świecie dzień jest jasny, a noc ciemna. I cała ludzka
świadomość jest z tym powiązana. Choćby powiedzenia o jasnej i ciemnej
stronie (mocy, charakteru, zamiarów). Chińczycy już kilka tysięcy lat temu
wymyslili czarny druk na białym tle. To jest zgodne z naturą. Nie widziałem
książki z czarnymi stronami i białym drukiem. W jakimś momencie prowokator,
albo psychol rzucił "w świat" czarne tło stron www, czy ekran monitora i
poszło. Rzucilło sie na tę modę głónie wsiokowe buractwo. I to jest
wyjśsnienie tej debilnej mody (tendencji).

Niczego mi nie musisz tłumaczyć. Sam się odkryłeś szukając bratniej duszy w
mojej wiosce. To w Tobie siedzi ta świadomość.

Remek