Re: [win7] Czarne okna ;-)

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Tue 15 Mar 2011 - 00:00:23 MET

Dnia Mon, 14 Mar 2011 19:37:48 +0100, Remek napisał(a):

> Niewłaściwy adres. To właśnie wsiowe buractwo podąża za debilnymi modami.
> Min. za czarnym tłem stron, czy oknem systemu. I jesteś typowym
> przedstawicielem tego środowiska "z awansu społecznego".
>
> Remek

Glupis. Potrzebuje tego do pracy, edytor kodu mam z czarnym tlem, bo mniej
meczy wzrok, za to reszta IDE mocno nie przystaje do tej czerni i kontrast
jest bardziej irytujacy niz calosc "na jasno". Stad chce "na ciemno" reszte
systemu, bo wtedy wszystkie standardowe kontrolki systemowe beda dopasowane
do srodowiska pracy.
Tylko po co ja to tlumacze komus, kto czarny kolor systemu kojarzy z awansem
spolecznym :/

--
pozdrawiam
Norbert