Długi czas logowania Windows 7 - miał to ktoś.

Autor: Romseb <romseb_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Mar 2011 - 19:31:08 MET

Witam wszystkich,

Mniej więcej od wczoraj mam w komputerze dziwne objawy, polegające na tym, że
logowanie (komunikat zapraszamy) trwa w nieskończoność. Podejrzewam że jest to
jakiś trojan czy w ogóle jakieś zanieczyszczenie. Pierwsze skanowanie wykazało
obecność open.command. Po restarcie i rzekomej dezynfekcji dale logowanie trwa w
nieskończoność. Czyli coś jeszcze musi być. Poprawnie zalogowałem sie tylko w
trybie awaryjnym.

Miał to ktoś? jak sobie z tym radzić?

Będę wdzięczny za pomoc

Romek