Re: ThinStuff alternatywa dla Windows Terminal Server?

Autor: Monika Maliszewska <moniamaliszewska_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Mar 2011 - 11:45:13 MET

On 1 Mar, 20:31, "Robert Winkler" <no...@nowhere.org> wrote:

> Witaj,
> (Monika wyci gne a tego starego maila, co zach ci o mnie do napisania tych
> kilku s w)
>
> Czy czyta e mo e EULA systemu Windows Server 2008?
> Jest tam ciekawy punkt, w asnie w tym temacie:
> Punkt 3 podpunkt a.)
>
> v. Licencje Dost pu Klienta na us ugi terminalowe systemu Windows Server
> 2008.
> Licencjobiorca musi naby po jednej Licencji Dost pu Klienta na us ugi
> terminalowe systemu
> Windows Server 2008 dla poszczeg lnych urz dze lub u ytkownik w
> [...]

Nasza firma przed podpisaniem umowy z Thinstuff, skontaktowała się z
przedstawicielami Hiszania oraz w Wegrzech. Od ponad roku sprzedajemy
to oprogramowanie i nie mamy żadnych reklamacji.
Wielu klientow z xp unlimited przeszło na thinstuffa, poniewaz tam
przy zmianie maszyny nie ma mozliwosci przeniesienia licencji.
Thinstuf oferuje rowniez upgrade na dowolna wersje, cena operacji to
roznica w koszcie obu licencji plus niewielka stala oplata
manipulacyjna
Zapraszam na nasza strone w celu kontaktu z nami www.star-net.waw.pl,
e-mail: thinst...@star-net.waw.pl
Pozdrawiam,