Re: jak zlikwidować wyskakiwanie okna po włożeniu pendrive albo dysku przenośnego pod XP

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 14:52:04 MET

W dniu 2011-03-12 06:17, Jacek pisze:

> U mnie na Win 7 ten wpis nie dziala.
> Co musze jeszcze zrobic, by zablokowac to upierdliwe okno?

Utwórz sobie ten programik pomocniczy. W nim jest wszystko pod ręką.

Jak aktywować ukryty rozszerzony panel sterowania w Windows 7 (God Mode,
SuperAdmin)

W Windows 7 tryb God Mode albo SuperAdmin pozwala użytkownikowi w jednym
miejscu zgromadzić wszystkie opcje ustawień systemu. W zasadzie jest to
taki bardzo rozbudowany panel sterowania, którym użytkownik może
zarządzać systemem.

Aby uruchomić "God Mode", w dowolnym miejscu tworzymy nowy folder i
zmieniamy jego nazwę na:
GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

W ten sposób katalog zmieni ikonę (na taką od panelu sterowania) oraz
nazwę (na GodMode), pozwalając nam uzyskać dostęp do rozległej listy
nowych opcji dostosowania systemu. Folder można oczywiście w dowolnej
chwili usunąć. W zasadzie, zamiast "GodMode" wpisać możemy cokolwiek,
ale tak jest bardziej jednoznacznie.

--
animka