Re: Okienko połącz z ...

Autor: Piotr Trojanowski <jptt_at_e-poczta.pl>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 11:37:25 MET

Grzegorz Niemirowski pisze:

> A jak namierzałeś? Otwierasz menedżer zadań, klikasz Aplikacje,
> wybierasz to okienko i z menu podręcznego wybierasz Przejdź do procesu.

Dziękuję za wskazówki, namierzyłem procesy i raz jest to CSFireMon,
drugi raz jest to BlueSoleil_ (Bluetooth) i tak na zmianę się chcą
łączyć. Co dziwne mam te aplikacje zainstalowane od 3 lat i wcześniej
takich akcji nie było. Pewnikiem jakaś aktualizacja systemu spowodowała
takie zachowanie. Nie mam pomysłu jak to wyłączyć, w opcjach ww.
aplikacji brak miejsca na konfigurację, dziękuję za wszelkie sugestie,
pozdrawiam
Piotr