Re: Recovery

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 12:10:34 MET

> Mam zainstalowany Windows7 HP, czy ktoś "łopatologicznie" mógłby mi
> wytłumaczyć, jak naprawić to co namieszałem?

zabezpiecz klucz aktywacyjny programem ABR Beta dopóki stary windows działa.
( najlepiej na pen drive żeby był po formacie hdd)
http://directedge.us/content/abr-activation-backup-and-restore
pożycz od kogoś (sąsiad, kolega itp) oryginalny nośnik OEM Windows 7 HP i
wykonaj jego kopię aby móc później skorzystać
Może być 64 bit albo 32 bo działa na tym samym kluczu bez zająknięcia. Jakby
sąsiad nie miał to można to wydębić prawie w każdym sklepie/serwisie
komputerowym (za paręnaście złotych zrobią ci kopię DVD). Ewentualnie za
około 120 zł mogą ci go zainstalować bez problemów.
Sterowniki ściągnij sobie ze strony producenta.

Dzięki temu możesz od nowa zainstalować czysty system i tylko to co
potrzebne do działania. Chodzi o wiele lepiej niż ten zainstalowany przez
producenta z przeładowanym crapware.