Re: Recovery

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 17:16:07 MET

Dnia Fri, 11 Mar 2011 09:36:27 +0100, Janusz napisał(a):

> Posiadam laptopa Samsung R530. Omyłkowo usunąłem partycję Recovery. Mam ją
> skopiowaną na zewnętrznym dysku twardym. Po skopiowaniu jej na dysk
> wewnętrzny nie mogę jej uruchomić przy pomocy klawisza F2 (jak to było do
> tej pory), wyświetla się komunikat: Invalid Recovery Area :(

Czym kopiowałeś tę partycję w obie strony? Na pewno po skopiowaniu ma
ona identyczny typ i wielkość, jak oryginał? Widzisz jej zawartość? Jaki
ma systenm plików na sobie?

> Zauważyłem, że zniknęła jedna malutka partycja (prawdopodobnie tzw loader)
> Mam zainstalowany Windows7 HP, czy ktoś "łopatologicznie" mógłby mi
> wytłumaczyć, jak naprawić to co namieszałem?

Co jeszcze "omyłkowo" zrobiłeś i w jaki sposób udało Ci się uruchomić
system bez tej malutkiej (jak dużej?) partycji?

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/