Re: Wymiana dysku - o czym zapomniałem?

Autor: MarkPunk <markpunk_at_poczta.fm>
Data: Wed 09 Mar 2011 - 15:28:30 MET

też jestem tym zdziwiony, ale akurat natknąłem się na podobny problem,
chcę wymienić dysk w laptopie, z 160GB na 1 TB
zrobiłem kopię ghostem odpalonym z HirensCD na zupełnie innym kompie
stacjonarnym (bo koniecznie ma zostać partycja recovery) raz robiłem
disk to disk i efekt jak w pierwszym poście migający kursor w lewym
górnym rogu
drugi raz disk to image a następnie image to disk i efekt ten sam

system na dysku to XP pro

jak mam odpalić to polecenie snapshoot jak system nie wstaje
skąd je wziąć - czy to polecenie systemowe bo pierwszy raz o tym
słyszę