Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 11:04:43 MET

W dniu 04-03-2011 09:57, Skrypëk rzecze:

> No i ile jesteś gotów zapłacić za sam nośnik wyciągnięty z pakietu OEM i
> co z niego będziesz miał?

Zależy jaki i czy mi będzie potrzebny.

Aha, przypomniałem sobie, że w domku mam w szufladzie
krążek OEM z Win95, razem z książeczką, z jakiegoś starego
(zutylizowanego już dawno) PC, a nawet kiedyś to W95 instalowałem
na Virtualboksie, bo miałem coś tam sprawdzić (nawet już
nie pamiętam, co :-)

Możesz już lecieć na policję zgłosić "kradzież oprogramowania"...

--
Dominik (& kÄ…pany)