Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 07:42:01 MET

W dniu 03-03-2011 15:16, Piotr Krzyżański rzecze:

> To żadna interpretacja ani nadinterpretacja. To tylko propozycja dla
> Ciebie.
> Nie czekaj z lewym Windowsem na MS, tylko przywal im za nieważne regulacje.

Ale po co mam im "przywalać"? To, że używam Linuksa nie oznacza,
że nienawidzę Microsoftu :-)

Co mam niby zyskać, poza stratą czasu? Oświecenie wątpiących,
wierzących w nadrzędność umowy cywilnej nad prawem? Nie mam
ciągotek do naprawy świata...

To jest grupa dyskusyjna (tak, wiem- to usenet, tu się nie
dyskutuje- tu się walczy) i po prostu wyrażam swoje zdanie
(vide sygnaturka).

--
Dominik (& kąpany)