Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 07:07:28 MET

W dniu 03-03-2011 14:50, Skrypëk rzecze:

> EULA, którą ta osoba zawarła z producentem komputera, nie zezwala na
> przekazanie uprawnień do użytkowania tego oprogramowania w ten sposób.

> Ale nie nabyłeś do tego uprawnień.

Super. A masz pewność, że kupując używany samochód lub pralkę
nabyłeś uprawnienia do użytkowania firmware? Może licencja
zabrania przenoszenia praw nawet z całym zestawem hard+soft?

> Jak się uprzeć, to art. 278 KK.

Super. Pomińmy na razie "korzyść majątkową" i "wprowadzenie do obrotu".
Sprecyzuj tylko: "złodziejem" zostaje się już dostając ów krążek,
czy dopiero instalujÄ…c z niego Windows?

--
Dominik (& kÄ…pany)