Re: Autoodtwarzanie cd

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 20:30:25 MET

Dnia Tue, 1 Mar 2011 16:16:08 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> Przemek, marudzisz jak dziecko;-)
> https://groups.google.com/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/902238196ad599f2/2b1e1a8c64948378?lnk=st&q=EventHandlers+palusi%C5%84ski&rnum=3&hl=pl
>
> i wiele innych
> http://groups.google.com/groups/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=EventHandlers+palusi%C5%84ski&sitesearch=

Przyzwyczajony jestem do tego, by - w razie gdy komuś okołokomputerowo
pomagam - udzielać odpowiedzi jasnych, pełnych i wyczerpujących, nie
zostawiających miejsca na domysły. Jeżeli dla Ciebie to dziecinne marudzenie
- niech Ci będzie, marudzę jak dziecko.

[ Cameroon: Men should grow up. House: Yeah, and dogs should stop licking  ]
[ themselves. It's not gonna happen.     ("House M.D. 1x03 Occam's Razor") ]