Re: Autoodtwarzanie cd

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 09:38:56 MET

Dnia Tue, 1 Mar 2011 07:01:49 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> Jak widzisz dla Ciebie jest to trudne do zrozumienia, a dla pytającego
> całkowicie czytelne. ;->

Nie przeszło Ci przez myśl, że doprecyzowuję odpowiedź po to, by za chwilę /
później nie pojawił się ktoś, dla kogo nie będzie to tak całkowicie jasne?

[ Serce jest zakładnikiem, powiada stara mądrość. Lepiej go nie oddawać.   ]
[                                          (Pani, Glen Cook "Sny o stali") ]