Re: Własny tekst przy zamykaniu/wylogowaniu (Windows 7) - da się?

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 09:17:34 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Radosław
Sokół raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> Nie.

> A o co Ci chodzi, jeżeli nie o komunikat wyświetlany przez
> kilka (ew. kilkanaście) sekund?

Masz rację, o to mi chodzi, ale jestem za cienki żeby napisać kod
ingerujący w windowsowe API, czy jak to zwał.
W zasadzie to chciałem w ten sposób "podeprzeć" swoje zapominalstwo,
ale w sumie to zawziąłem się i mam zamiar pamiętać "w głowie"
;)

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/