Re: Win7 - wyszukiwanie

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 23 Feb 2010 - 12:09:34 MET

"Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> wrote in message
news:hlunni$av7$1@node1.news.atman.pl...

> Praworęczna

> To fenomenalne używać myszkę lewą ręką. Ale Ty już się tak przyzwyczaileś.
> Ja używam prawą rękę, więc lewą ręką to mogę tylko wcisnąć na klawiaturze
> coś niekłopotliwego. Jak piszę jakiś tekst to obiema rękami.

Wciskanie CTRL + costam zamiast przyciskow i klikania w menu jest akurat
czyms 'nieklopotliwym'. Po to sa skroty klawiaturowe, zeby w pol sekundy
wykonac czynnosc zajmujaca piec klikow, od kopiuj/wklej po skroty w
photoshopie (bez ktorych zycia sobie nie wyobrazam, a reki od myszy do tego
odrywac nie musze).

Pozdrawiam
Kamil