Re: W jakim pliku Outlook Expres trzyma ustawienia kont ?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 21:42:41 MET

W dniu 2010-02-18 15:32, Piotr Palusiński pisze:
> Nie, sÄ… przechowywane w kluczu
> HKEY_USERS\S-1-5...... SID Usera\Software\Microsoft\Protected Storage
> System
> Provider\......
> itp.

tzn.
Mam sobie coś tu (w tym kluczu dopisać?), nie mam tu nic.
A poczta z onetu (akurat vp.pl) działa.

Tu nie chodzi o foldery na dysku (nie o pliki .pst - jeśli nie można
prościej), ale o hasło do konta u dostawcy (provider może być mylący).

Z tego co zrozumiałem sytuacja ma się tak:

Jest sobie konto na onecie z loginem i hasłem.

W Outlook Express zostało utworzone konto.

Z tego konta pobierane i wysyłane so mail'e.

Pewnego pięknego dnia pada dysk.

Nie chodzi o odzyskanie danych (choć sposób podałem wg strony - nie jestem
autorem)

Chodzi o odzyskanie dostępu do konta.

Nie próbuję udowodnić niczego, właściwie wisi mi to, ale czytając posty i
widząc problem próbuję go w wolnym czasie rozwiązać (a to, że uda się komuś
pomĂłc to juĹĽ inna bajka) :)

--
Artur