Re: W jakim pliku Outlook Expres trzyma ustawienia kont ?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 21:32:32 MET

> Gdzie jest ta odpowiedĹş?

ano tu "POP3 Password2"
Napisałem specjalnie w takiej, a nie innej formie by zbytecznie nie kłócić
się w jakim kluczu. Algorytm tworzenia mogę Ci podać (jest w oparciu o SID),
ale nie zgadzam się co do tego, że hasło jest trzymane w HCU.
Nie chce mi się trollować, jeśli lubisz prowadzić monolog - to Twoja sprawa.

Może z łaski swojej przeczytaj i sprawdź czy podany sposób zadziała (VM są
darmowe i łatwo dostępne) na zadany problem (mnie akurat tylko to
interesuje) :) :) :).

--
Artur