Pozwolić? (Opera do portu 1900)

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 18 Feb 2010 - 14:25:41 MET

Kilka dni temu jęknęło mi zasilanie w trakcie pracy kompa i ciut mi
poczyściło w profilu, ale malutko i już poprostowałem.
Jednak FW uczy się niektórych reguł na nowo i przy uruchomieniu Opery
wywala: (muszę dwukrotnie wygaszać)
'Opera Internet Browser' z twojego komputera wysyła ramkę UDP do adresu
239.255.255.250, port 1900
Sprawdziłem, czy zgłasza sie właściwy plik, tak, nic obcego.
Komunikat FW pojawia się też wtedy, gdy zrestartowany modem ponownie
zaloguje się do sieci i znów udostępni internet.
Myślę, że jak blokuję, a nadal chodzi, to chyba moge mu to na trwałe
zablokować? Ja zaraz poszukam, co mi może nie chodzić wtedy... Ale na
razie chodzi, więc się zbytnio nie martwię.

--
Pająk chwat,
wszystkich brat!