Re: [ot] program zamieniający plik-mowa na plik txt

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 18 Feb 2010 - 14:09:23 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:hljajo$huu$1@inews.gazeta.pl...
> why not? swoisty ocr..., rysik,palmtop, piszesz recznie, rozpoznaje co
> piszesz - nie ma?
> to bedzie zaraz, jesli nie ma juz.

Mój telefończak Sferii z ekranem dotykowym, C162, ma rozpoznawanie pisma
z rysika. Nie jest to może RollsRoyce, ale jak napiszę "A", to podaje
"A". Jeśli ma jakieś wątpliwości, wyświetla 6 majbardziej podobnych
znaków.

> 2.
> ale zdaje sie, że w dragonie nie mozna (??) "zapodac" poprzez "Otwórz
> plik..." pliku np. mp3 z ang mową, by sam dragon przyjal plik,
> odtworzyl "wewnetrznie" w czasie (oczywiscie) rzeczywistym, odsluchal,
> zrozumial i przelozyl na txt.
> Wiemy to samo?

W sytuacjach, gdy muszę w tym samym kompie podać jednemu programowi na
wejście to, co wyprodukował na wyjściu inny, to we właściwościach
nagrywania muszę zaptaszyć "Miks stereo". Nie mogę tylko zapomnieć o
jego wyłączeniu później, bo nie dogadam się przez GG, czy Skype. Czyli
tu bym odtwarzał w odtwarzaczu i przez miks podawał "OCR-owi mowy".
Płyta Gigabyte, więc chyba tradycyjnie w tym modelu?

--
Pająk chwat,
wszystkich brat!