Re: W jakim pliku Outlook Expres trzyma ustawienia kont ?

Autor: news..pl <pp_at_ppo.pl>
Data: Thu 18 Feb 2010 - 08:58:03 MET

> ONETU?
> A tak poważnie, to chcesz się dobrać do konta żony?
> Jaki by nie był admin, to może Ci wyzerować czasowo konto, lub ustawić
> własne hasło (podając Ci je) byś mógł sam zmienić.

Żartujesz, gdybym się chciał dostać do konta żony to jest na to wiele
sposobów na działającym komputerze, tu niestety mam kopię dysku z padnietego
komputera.
Co to za dostawca co zeruje Ci konto? każdy mógłby się pod Ciebie podszyć i
czytać Twoje maile, ONET poważnie traktuje klientów, do wyzerowania konta
musisz wypełnić formularze, skserować swoje dokumenty itd, jeśli jest to
firma to KRS, NIP i tym podobne rzeczy.
Piotr