Re: Win7 32/64 bit

Autor: szymek <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Feb 2010 - 23:35:45 MET

> No, może coraz większej, ale jednak nadal raczej znikomej.

czy ja wiem... spójrz na sony wajo - całkiem ich sporo

> Zasady są proste:
>
> 1) programy 16-bitowe MS-DOS i Windows nie działają w ogóle,

nie używam (chyba :)

> 2) programy 32-bitowe zazwyczaj działają -- poza tymi wymaga-
> jącymi do działania specjalnych sterowników, co wynika z
> zasady trzeciej, że...

czy jest gdzies lub spotkałes w necie może jakieś wartą uwagi listę
programów co pójdą na 64 ?
przy okazji: jesli program jest w dwóch wersjach np. do pobrania ze strony
producenta to oznacza ze wersja 64 na 64 windzie bedzie dałać wydajniej /
szybciej? czy jest to zauważalne? (np. NOD32, Diskeeper, itp.).

> 3) sterowniki 32-bitowe nie działają prawie w ogóle (trzeba
> mieć sterowniki 64-bitowe do wszystkich używanych urzą-
> dzeń).

tego sie obawiam najbardziej. nie twierdze że używam niewiadomo czego. z
urzadzeń na ktorych mi najbardziej zależy to póki co drukarka Canon iP4200 i
Skaner CanoScan LiDE 25 albo 35 juz nie pamietam. szybko zerknąłem na strone
sterowników kanona i chyba się uda ich uzywać.
Poza tym podłączam komórkę Nokii, myszkę Lodźitecha bezprzewodową

jeszcze jedno - jesli na lapsie jest preinstalowany 64 bit - mozna w razie
czego wrocic do 32-bit ?