Re: Vista - pasek boczny - Gdzie sa ustawienia?

Autor: Pawel <ppf9_at_USUN_TOpoczta.fm>
Data: Sun 14 Feb 2010 - 13:26:05 MET

On 2010-02-13 21:22, Piotr Palusiñski wrote:
> In news:hl6tpq$jls$1@inews.gazeta.pl,
> *Pawel* <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> typed:

> Musia³em przechodzic na system Vista ;-)
> W pliku Settings.ini
> X:\Users\konto\AppData\Local\Microsoft\Windows Sidebar\Settings.ini
> X:\Program Files\Windows Sidebar\settings.ini
> Skopiuj ca³± zawarto¶æ do tego folderu

Wielkie dzieki. Wszystko dziala tak jak przed reinstalka :-). Szczerze
mowiac, to myslalem, ze config jest zapisany gdzies w rejestrze, a tu
taka mila niespodzinka :-).

A wiesz moze jak w widgecie "notes" powiekszyc ilosc kateczek na ktorych
mozna zapisac notatki? Ewentualnie jakis inny widget, ktory ma wieksza
funkcjonalnosc.

PS. Tylko nie chce programiku typu zolte kateczki, bo mnie draznia takie
porozrzucane karteczki po calym pulpicie.