Przestały się otwierać strony WWW - inne typy połączeń internetowych działają

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Sun 14 Feb 2010 - 13:20:13 MET

Witam,

Wczoraj kupiłem sobie kabel USB do komórki, żeby mieć awaryjne połączenie z
Internetem.
Zainstalowałem Nokia PC Suite wraz z odpowiednim sterownikiem. Wszystko
pięknie działało i na głównym łączu, i na awaryjnym.

Dzisiaj uruchamiam komputer - i nie działają strony www. Działa GG, działa
aktualizowanie antywirusa, działają także grupy dyskusyjne, ale nie otwiera
się żadna strona www.

Zdiagnozowałem problem: nie jest to wina dostawcy Internetu, modemu,
routera, kabli. Na drugim komputerze na tym samym kablu - Internet działa.
Pozostaje więc sprawa konfiguracji. Czy ten Nokia PC Suite namieszał?
Odinstalowałem go, ale poprawy nie ma.

Macie jakąś poradę, co zmienić w konfiguracji, żeby Internet wrócił?

System to Windows7, ale chyba to bez znaczenia.

MN