Re: Jak zrobić większą konsolę?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 09 Feb 2010 - 13:25:15 MET

W dniu 2010-02-09 12:28, Radosław Sokół pisze:

> Tylko że próbujesz rozwiązywać objawy, a nie zastanawiasz się
> nad przyczynami.

Bo jestem praktyk, a nie teoretyk. Ja muszę skopiować dane i pominąć
zajęte pliki. Amen. I nie interesuje mnie rozważanie filozoficzne, że te
pliki są używane przez system i że powinienem odpalić system z innego
dysku, podpiąć ten dysk i kopiować na wyłączonym systemie. Albo że mam
używać płytek bez uszkodzeń. Albo że powinienem robić jakieś hakuna
matata, żeby skasowało. Ja używam narzędzi, które mają stosowne opcje.

> To tak, jakbyś narzekał, że nowe samochody
> robią ze strasznie delikatnym nadwoziem i lakierem, bo co-
> dziennie wracasz do domu z nowymi zadrapaniami i wgniecenia-
> mi, ale nie zastanawiałbyś się, czy może lepiej nie przejeż-
> dżać obok krzaków i nie dobijać do słupków przy parkowaniu.

Sęk w tym, że ja nic nie poradzę na to, że ludzie używają windowsów.
Muszę w tym środowisku działać i tyle.

--
Przemysław Adam Śmiejek