Re: Przeniesienie programów z WIN98 na=?ISO-8859-2?Q?XP_PRO?=

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Feb 2010 - 13:00:39 MET

Radosław Sokół wrote:

> Thunderbird nie ma takiej opcji.

No nie ma

> Ba, obawiam się, że żaden
> klient Usenetu i poczty nie ma takiej opcji.

No chyba nie ma, można jednak sobie ułatwić życie i wywoływać
jakiś zewn. edytor, który to potrafi. Choć przyznam, że nie wiem
jak wyjdzie wtedy formatowanie

> Ludzie general-
> nie zwracają mało uwagi na formę graficzną czystego tekstu,

Eeee tam ;) mi bardziej przeszkadza, że nie potrafią wysłać
wiadomości z zadeklarowanym kodowaniem i oczekują dostosowania się
przez odbiorcÄ™ :))
No ale spory OT się zrobił.

--
Wojtek