Re: Jak zrobić większą konsolę?

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sat 06 Feb 2010 - 17:02:50 MET

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:hkjflk$383$1@news.interia.pl...

> Nie. W katalogu z Pietrzakiem zdjąłem uprawnienia z jednej z piosenek,

Czyli prawidłowo że system poprosił o uprawnienia administracyjne.

> a w drugim z katalogów otworzyłem piosenkę w Winampie.

Tutaj zgoda że komunikat o braku uprawnień jest mylący.

> Więc są dwa
> przypadki, które spowodowały, że NIC się nie usunęło. Co więcej, podczas
> usuwania zupełnie nie wiadomo jaki plik go blokuje.

Jak pisałem wynika to ze sposobu usuwania. Spróbuj przy takich samych
warunkach wstępnych usunąć przez Shift+Usuń.

> Co do różnicy w zachowaniu przy
>
> No właśnie. I chodzi o to, żeby była opcja POMIŃ OPORNE PLIKI i żeby
> dało się resztę wykasować. Bo tak to jak masz w 3 tyłki plików z
> wielopioziomowym zagnieżdżaniem, z których n jest zablokowanych, to masz
> zabawę w rzeźbienie ręcznie każdego katalogu przez 5 godzin albo użycie
> niezepsutego narzędzia.

Można także sprawdzić co trzyma otwarte pliki i/lub nadać rekursywnie
odpowiednie uprawnienia.

--
Piotr Borkowski