Re: Jak zrobić większą konsolę?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 06 Feb 2010 - 11:45:55 MET

W dniu 2010-02-05 19:02, Piotr B. (pb2004) pisze:
> Z tego co widzę w filmiku w dwóch przypadkach problemem jest brak
> uprawnień do operacji na plikach/katalogach, a w dwóch otwarcie katalogu
> i pliku w jakimś innym programie.

Nie. W katalogu z Pietrzakiem zdjąłem uprawnienia z jednej z piosenek, a
w drugim z katalogów otworzyłem piosenkę w Winampie. Więc są dwa
przypadki, które spowodowały, że NIC się nie usunęło. Co więcej, podczas
usuwania zupełnie nie wiadomo jaki plik go blokuje.

 Co do różnicy w zachowaniu przy
> folderach i plikach wynika ona z logicznego założenia że chcesz usunąć
> cały folder, a nie tylko jego zawartość do której masz uprawnienia lub
> jest możliwe jej usunięcie bo nic jej nie trzyma.

No właśnie. I chodzi o to, żeby była opcja POMIŃ OPORNE PLIKI i żeby
dało się resztę wykasować. Bo tak to jak masz w 3 tyłki plików z
wielopioziomowym zagnieżdżaniem, z których n jest zablokowanych, to masz
zabawę w rzeźbienie ręcznie każdego katalogu przez 5 godzin albo użycie
niezepsutego narzędzia.

--
Przemysław Adam Śmiejek