problem z Video

Autor: Gupik <brudas25_at_NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 18:30:43 MET

kilka dni temu przeinstalowałem system [ zrobiłem własną instalkę
programem nLite ] z tej instalki usunąłem sporo mało przydatnych rzeczy
[ w tym Windows Media Player ] [ teraz instalka po kastracji waży 416
MB, a czysty system po zainstalowaniu 750MB , mam tylko 1 mały problem,
kiedy chcę obejrzeć materiał video z tego linka [
www.tvp.pl/bialystok/informacje/obiektyw/wideo/04022010-godz-2145 ] to
niestety Video nie ładuje się , [ kiedyś TVP umieszczała pliki do
zapisania na dysku , to można było ściągnąć i obejrzeć w prawie każdym
Playerze ], czy da się cokolwiek zrobić czy chcąć\nie chcąc muszę
ponownie zainstalować Windows Media Player ??

ps. filmiki na www.youtube.pl ładują się i odtwarzają bez problemów.