Windows Vista się zepsuł

Autor: _________ <a_at_b.cd>
Data: Fri 05 Feb 2010 - 12:35:38 MET

Włączyłem dzisiaj komputer, a tu na pasku zadań jakaś żółta ikonka
z chmurką o treści:

"Nie można nawiązać połączenia z usługą systemu Windows
System Windows nie może połączyć z usługą Klient zasad grupy.
Uniemożliwia to logowanie się do systemu użytkownikom
z ograniczonymi uprawnieniami. Jako administrator możesz
przejrzeć szczegóły dotyczące braku odpowiedzi usługi
w dzienniku zdarzeń"

Nie mogę jednak przejrzeć dziennika zdarzeń, nic nie mogę
nawet zmienić głośności, odinstalować programów.

Próbowałem przywracania systemu, niby się przywraca ale
problem pozostaje.

Da się to jakoś naprawić?